2016. január 12., kedd

Dörnyei Katalin könyve: Eggyé válni Istennel



Ez a könyv nem vallási dogmákat tartalmaz, hanem az igazságot arról, hogy kik vagyunk mi emberek, és hogy mi a létezésünk célja. Megmutatja az utat a lelki béke és a szeretet felé, ami mindegyikünk számára könnyen elérhető. Arról is beszél, hogy mit jelent erkölcsösen élni a mai világban, és hogy hogyan élhetnénk erőszak nélkül..

A könyv megrendelhető az ldkati@gmail.com email címen.
Ára 900 Ft.


Idézet a könyvből:

"A megvilágosodással együtt születik meg benned az igazi alázat. Amikor Isten egy pillanatra engedi, hogy meglásd az Ő igazi arcát, engedi, hogy belé láss. Akkor nem tudsz mást tenni, mint mély szeretetteli alázattal felnézni Rá. Aztán ebből az alázatból építheted fel a hited várát, aminek az alapja olyan szilárd, hogy ha még az egész világ ostromolja is, meg sem rezzenek a falai." (Dörnyei Katalin)


Vélemények a könyvről:

"Köszönöm, hogy olvashattam a könyvet. Sok olyan érzést, gondolatot találtam benne amiket én is átéltem és sok újat is. Nagyon értékes üzenetnek tartom. Alig várom a következőt!"

Pappné Maurer Erika


"Csodás írás!:) Imádtam! Ez egy olyan könyv, amit többször is érdemes elolvasni :)."

Kassai Réka


"Csodálatos könyv! Ajánlom minden útkeresőnek!!!!!!" Kilián Anikó


"Szívből ajánlom Kati könyvét én is! Mély mondanivalóval átitatott minden sora"

Márkus Barbara


"Szia Kati :)

Most értem a könyved végére. A tartalma egyszerű, és nagyszerű. Teljesen érthető szerintem még a kezdő úton járónak is. Gondolataid nagy része ismerős, de voltak olyan szakaszok benne, amin mindig elgondolkodom...
Még egyszer köszönöm, elteszem mint egy értékes, tiszta forrásból származó tanítást :)."

M. Éva


"Drága Kati!

Örülök, hogy megírtad a könyvet, várom a folytatást. Annak is örülök, hogy személyesen ismerhetlek, és Lacit a férjedet is. Veletek könnyű átélni a mindenki Egy Istennel - szeretet élményét. Sok embernek ajánlom és ajánlottam is a könyvedet őszinte szívvel, és néhánynak megvettem ajándékba.

Isten Vezessen további munkádban!

Szeretettel:"

Mozsár Jusztina


Dörnyei Katalin könyve: Eggyé válni Istennel
Dörnyei Katalin könyve: Eggyé válni Istennel





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése