2012. december 29., szombat

Meleg étel, tartós élelmiszer, sütemény- és ruhaosztás Sopronban

Háromszáz rászorulót, hajléktalant és szegény családot segítettünk adományokkal a soproni Szent György Plébánia termében.

 




Facebook Hozzászólások, köszönetek:

> Körmendi László:
> "Nagyon megható amit csináltok, gratulálok a "csapatnak" !"

> Tóth Lajos (önkéntes biztonsági őr):
> én Köszönöm, hogy ott lehettem Tudjátok a szeretet olyan, mint egy magányos hegyi kunyhó. Csak az van benne, amit magaddal hoztál... És Ti nagyon sokat hoztatok magatokkal...

> Márkus Barbara (szervező)::
> A legszebb az egészben, hogy többnyire olyan házi készítésű süteményeket, meleg egytálételeket készítettünk és osztottunk, amit magunk készítettünk. Gusztusosak, finomat. Amilyet a családunknak is főzünk. Ezt megosztani másokkal a legcsodálatosabb dolog! Tisztelni azokat is, akiknek nincs mit enni, vagy meleg ruha, vagy hol lakni. Ha mi szeretettel és tisztelettel fordulunk feléjük, számukra is értékké válik, amit adni szeretnénk: az étel, a ruha, és ami a szívünkben van. 

 











 
> Edvy Katalin:
> Gratulálok !

> Böcskey Gabriella (önkéntes):
> És még az a szép, hogy egy hangos, méltatlan szó el nem hangzott. Kivárta mindenki a sorát, még akkor is, ha már epekedve állt egy falat sütemény előtt, ami számára egyébként elérhetetlen... Végtelenül hálásak voltak nemcsak az ételért, hanem, hogy néhány pillanatra újra emberek lehettek...

> Köszönök Mindent Barbika! Először Neked, azután azoknak, akik önzetlenül velünk voltak ebben a néhány órában! 

> Melani Wograndl (önkéntes fiatal):
> szeretettel a szivemben tettem !

> Wograndl Rosta Katalin (önkéntes):
> Meghato es felemelo erzes segiteni!Magam is tobb lettem altala.Halas vagyok ,hogy ott lehettem!

> Hegedűs Zsolt:
> de jó ezt így látni..., sajna nem lehettem veletek

> Szarka Viktória:
> Köszönöm a szervezést...Köszönöm...Ez a példa, cselekedet is azt bízonyítja,h az emberek alapvetően jók..és az emberek változnak,rájöttek,hegymás felé kell fordulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése