2024. február 22., csütörtök

Tájékoztató a 2023-évi tevékenységeinkről

 

Az Alapvető Emberi Értékekért Közhasznú Alapítvány

2023. évi tevékenysége

Adományozások:

1. április 27 - én a Borostyánvirág Anyaotthon részére támogatás jogcímen 200. 000 Ft készpénzt adományoztunk.

2. november 18 - án az Autista Otthon Alapítvány részére támogatás jogcímen 200. 000 Ft készpénzt adományoztunk. 

3. december 05 - én a Lea Otthon Családok Átmeneti Otthona részére támogatás jogcímen 200. 000 Ft készpénzt adományoztunk. 

4. december 9 - én a gadányi Baptista Diakóniai Központ Szeretetotthon az Elesettekért részére támogatás jogcímen 200. 000 Ft készpénzt adományoztunk.

5. december 12 - én a Borostyánvirág Anyaotthon részére támogatás jogcímen 500. 000 Ft készpénzt adományoztunk.

6. december 13 - án a Siófoki Állatvédő Alapítvány részére támogatás jogcímen 100. 000 Ft készpénzt, és 40 ezer forintértékben száraz kutyaeledelt adományoztunk.

Oktatás:

Fonyódi két napos rendezvényeinken, a környezetvédelemről és az alapvető emberi értékekről előadásokat, csoportfoglalkozásokat tartottunk felnőttek részére: január 28-29.-én, február 25-26.-án, március 25-26.-án, szeptember 23-24.-én, november 25-26.-án.

Április 25.-én és május 7-én a fonyódi Mátyás Király Gimnáziumban a fenntarthatóságról és az újrahasznosításról szóló előadást, interaktív órát tartottunk az Erasmus-program keretében résztvevő mintegy 30 magyar, finn, olasz és török diáknak.

 Rendszeresen tartott klubjaink:

Fonyódi Alapvető Emberi Értékekért Önismereti Klub: január 25, február 22, március 22, április 19, május 20, szeptember 27, november 22, december 20.

Fonyódi Zöld Kör Környezetvédelmi Klub: január 11, február 8, március 8, április 5, október 11, november 8, december 6.

 Mosonmagyaróvári Zöld Kör Környezetvédelmi Klub: január 16, február 20, március 3, április 5, július 11, augusztus 8, szeptember 12, október 10, november 14, december 12.
 

Egyéb környezetvédelmi tevékenységünk:

április 22.- én tagjaink Fonyód közterületein szemétszedést szerveztek és bonyolítottak le.

 Honlapunk: teljesen megújítottuk honlapunkat, ahol az érdeklődők pontos tájékoztatást kapnak az Alapítványunk munkájáról, programjainkról, kiadványainkról. 

Ezen a felületen azt is megtudhatják, hogy hova kerültek kiosztásra az adományaik web: https://alapvetoemberiertekekert.hu/adom%C3%A1nyoztunk




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése